Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Zarząd Dróg i Transportu w Koszalinie

Przetarg nieograniczony Nr TZP.221.33.2018.DSz na zadanie: "Remonty nawierzchni tymczasowych w Koszalinie"

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 Ogłoszenie o zamówieniu_03122018.pdf (PDF, 367KB) 2018-12-03 11:27:50 367KB 70 razy
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 Rozdział A_SIWZ.pdf 2018-12-03 11:28:08 525KB 78 razy
2 Rozdział B_Formularze do wypełnienia.rar 2018-12-03 11:28:21 205KB 67 razy
3 Rozdział C_Projekt umowy.pdf 2018-12-03 11:28:34 165KB 63 razy
4 Karta Gwarancyjna.doc 2018-12-03 11:28:48 19KB 51 razy
5 Oświadczenie_podwykonawstwo.docx 2018-12-03 11:28:58 14.KB 55 razy
6 Rozdział D_SST.rar 2018-12-03 11:29:18 147KB 64 razy
Wyjaśnienia i modyfikacje SIWZ
1 Odpowiedzi na pytania_13122018.pdf (PDF, 115KB) 2018-12-13 14:22:47 115KB 50 razy
Informacja z otwarcia ofert
1 INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT_18122018.pdf (PDF, 430KB) 2018-12-18 11:27:05 430KB 65 razy
Wynik postępowania
1 INFORMACJA O WYBORZE najkorzystniejszej oferty.pdf (PDF, 390KB) 2018-12-19 14:37:33 390KB 59 razy

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Dorota Szarkowska 03-12-2018 11:27:50
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Dorota Szarkowska 03-12-2018
Ostatnia aktualizacja: Dorota Szarkowska 19-12-2018 14:37:33